Nový trend v autobazároch: Motoristi najprv prehodnocujú výšku splátky, až potom k nej vyberajú auto

 Bratislava – Dostupnosť úverov na nákup vozidiel mení nákupné správanie zákazníkov autobazárov. Už nevyberajú ako prvé, ktoré vozidlo si kúpia, ale zisťujú aký úver a výšku splátky im autobazár dokáže od úverovej spoločnosti zaistiť. Až potom vyberajú konkrétne auto, ktoré sa zmestí do danej ponuky.

 

Tento rok stúpla priemerná financovaná čiastka vozidla na 6 500 eur, čo je o 18% viac ako v minulom roku.

Zákazníci v priemere splácajú 120 € mesačne pričom asi 10 % ľudí má záujem o mesačné splátky v nižšej hodnote 12 až 19 €,“ uviedla generálna riaditeľka AAA Auto International Karolína Topolová. Kupujúci dnes nehľadajú  až tak konkrétny model vozidla, ale skôr splátku, ktorá im vyhovuje a výšku úveru, ktorú im banka odsúhlasí. Až potom si k ponuke banky hľadajú auto, ktoré sa dá za úver s konkrétnou splátkou kúpiť.

Väčšie autobazáre s širokou ponukou vozidiel poskytujú zákazníkom aj širší výber doplnkových služieb vrátane žiadaného financovania. Zákazníci vítajú možnosť na jednom mieste vybaviť kúpu auta a aj jeho financovanie a odísť tak ešte v ten deň v lepšom automobile a napríklad s nulovou akontáciou. „Úver u nás zákazníci získajú s najnižšou sadzbou na trhu a to od 4,99 %,“ hovorí Topolová. Zákazníci pritom  najčastejšie hradia 25 % ceny vozidla a na zvyšok potom využívajú práve financovanie. Trend súvisí so zlepšujúcou sa ekonomickou situáciou obyvateľstva, rovnako ako aj zdravé konkurenčné prostredie, ktoré vytvára pre klientov vhodné podmienky ako pre získanie úveru. Aj vďaka širokej ponuke v AAA AUTO tento rok stúpla priemerná výška úveru na 6 500 €, pričom financovanie využívajú zákazníci u áut s priemernou cenou 8 500 €.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

 

UK logopôsobí na trhu už 24 rokov. Prevádzkuje sieť viac ako 40 pobočiek v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku a v Maďarsku. Počas svojej existencie už obslúžila vyše 1,75 mil. zákazníkov. Auditované výnosy skupiny v roku 2014 predstavovali 437 mil. eur., firma predala 63 613 áut. Skupina predá ročne vyše 63 000 vozidiel a je tak najväčším predajcom ojazdených áut v strednej a východnej Európe. Od roku 2012 predáva vozidlá tiež pod obnovenou značkou Mototechna, pod ktorú sústredila ponuku "zánovných" automobilov. Značka AAA AUTO sa podľa štúdie agentúry Ogilvy & Mather umiestnila medzi desiatimi najlepšími českými značkami po novembri 1989. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-poľský investičný fond Abris Capital Partners.

 

 



Vážime si vášho
súkromie

Aby pre vás bolo prezeranie našich stránok čo najpohodlnejšie, využívame súbory cookies. Cookies nám slúžia na zlepšovanie našich služieb a zároveň vám vďaka nim dokážeme lepšie ponúknuť obsah, ktorý pre vás môže byť zaujímavý a užitočný.

Spravovať cookies

Zásady ochrany osobných údajov

Tento web používa súbory cookie na zlepšenie vášho zážitku pri prehliadaní webom. Z týchto súborov cookie sú súbory cookie, ktoré sú kategorizované podľa potreby, uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné pre fungovanie základných funkcií webu.

Používame tiež súbory cookie tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať a porozumieť tomu, ako tento web používate, na ukladanie užívateľských preferencií a poskytovanie obsahu a reklám, ktoré sú pre vás relevantné. Tieto súbory cookie budú vo vašom prehliadači uložené iba s vaším súhlasom. Máte tiež možnosť odhlásiť sa z týchto súborov cookie. Ale odhlásenie niektorých z týchto súborov cookie môže mať vplyv na váš zážitok z prezerania. Ďalšie informácie nájdete v našich Zásadách používania súborov cookie.


Nutné Vždy aktívny

Nevyhnutné súbory cookie sú kľúčové pre základné funkcie webu a web bez nich nebude fungovať zamýšľaným spôsobom. Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné údaje.


Funkčné

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.


Analytické

Analytické súbory cookie sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webom. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitého opustenia, zdroji návštevnosti atď.


Marketingové

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručovanie návštevníkov prispôsobenými reklamami na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu účinnosti reklamnej kampane.



Zrušiť

Momentálne je online 24 odborníkov. Volajte denne 8:00 - 21:00 Zavolajte mi
Google hodnotenie   4,5
Najlepšie hodnotený
predajca ojazdených vozidiel
na Slovensku.

S priemerným hodnotením
zákazníkov všetkých našich
pobočiek 4,5 hviezdičky.