Zákazníkom sľubuje ešte lepšiu skúsenosť a zážitok z nákupu a predaja
Spoločnosť AAA AUTO na Slovensku novo vedie na pozícií Managing Directora Mário Slivka, ktorý v minulosti pôsobil na riadiacich pozíciách v spoločnostiach T-Mobile, Shell a Lyoness. Zameriaval sa na predaj, marketing, rozvoj služieb a produktov pre zákazníkov.
„Dlhodobo sa snažíme zlepšovať naše služby a vieme, že v tejto oblasti nemôžeme poľaviť. I preto nás verejnosť už druhý krát zvolila najlepším predajcom ojazdených automobilov v ankete Autobazár roka. Veľmi teda oceňujem a podporujem orientáciu nového Managing Directora smerom k zákazníkom a verím, že bude pre našu spoločnosť veľkým prínosom,“ povedala Karolína Topolová.
Skupina AAA AUTO pôsobí na trhu už 24 rokov. Prevádzkuje sieť viac ako 40 pobočiek v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku a v Maďarsku. Počas svojej existencie už obslúžila vyše 1,75 mil. zákazníkov. Auditované výnosy skupiny v roku 2014 predstavovali 437 mil. eur., firma predala 63 613 áut. Skupina predá ročne vyše 63 000 vozidiel a je tak najväčším predajcom ojazdených áut v strednej a východnej Európe. Od roku 2012 predáva vozidlá tiež pod obnovenou značkou Mototechna, pod ktorú sústredila ponuku "zánovných" automobilov. Značka AAA AUTO sa podľa štúdie agentúry Ogilvy & Mather umiestnila medzi desiatimi najlepšími českými značkami po novembri 1989. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-poľský investičný fond Abris Capital Partners. Od polovice roka 2016 je spoločnosť AAA AUTO platinovým partnerom Slovenského futbalového zväzu. Verejnosť zvolila spoločnosť i v tomto roku najlepším predajcom ojařených automobilov v ankete Autobazár roka. |