Ponuka v Mototechne sa každým dňom zväčšuje. Čoskoro budú ku kúpe i autá po slovenských futbalových reprezentantoch.
Obľuba zánovných luxusov sa u nás stále zvyšuje. Tieto vozidlá v sebe kombinujú niekoľko výhod. Náklady spojené s kúpou takéhoto auta sú výrazne nižšie pri novom vozidle. Kupujúci ušetria dvakrát. Zánovné luxusy majú až o 40 % nižšiu cenu ako nové autá. Je všeobecne známe, že výjazdom nového auta z autosalóna rapídne padá jeho cena. A navyše kúpou zánovného luxusu nový majiteľ ušetrí i na registračnej dani, ktorá so znižujúcim vekom klesá. Luxusnejšie vozidlá si tak môžu dovoliť i tí, ktorí by v prípade nového naň nedosiahli. Zánovné autá ďalej charakterizuje vysoká kvalita, vek do dvoch rokov, nízky počet najazdených kilometrov a možnosť s autom po nákupe ihneď odísť. So zvyšujúcou sa ponukou vozidiel narastá i možnosť výberu z rôzne bohatých výbav. Záujemcovia o luxusné vozidlá si majú z čoho vyberať, ponuka Mototechny obsahuje napríklad krásny Mercedes-Benz S, SUVčka Mercedes-Benz GLA, BMW X5 či X6, športiak BMW 4, luxusný Jeep Grand Cherokee či Škody Superb s bohatým spektrom výbav.
Čo nevidieť pribudnú do ponuky luxusných áut Mototechny i automobily, ktoré na základe spolupráce so Slovenským futbalovým zväzom využívajú známi futbalisti. Jedným z nich bude i BMW X1 20d, na ktorom jazdil brankár slovenskej reprezentácie Matúš Kozáčik. „Nie som ako iný futbalisti fanúšikom športiakov, preferujem skôr bezpečnosť a väčšie autá. Keď som od AAA AUTO dostal nové BMW X1 20d nevedel som čo od menšieho SUV čakať. Názory naň sa vcelku rozchádzali. No po 7 000 kilometroch môžem povedať, že ma príjemne prekvapilo. Za volantom som si rýchlo našiel dobrú polohu. Má dobre nastavený podvozok, ktorý som u menšieho SUV nečakal. Zároveň ma prekvapilo i veľkým vnútorným priestorom. Páčia sa mi jeho moderné, mohutnejšie a trocha terénne tvary,“ popisuje auto Kozáčik.
„Mototechna už dávno nie je tým obchodom s autami ako sme ho poznali v minulosti, kde sme si museli svoje auto vyčakať a už vôbec nás ani nenapadlo, že by sme si mohli vybrať farbu alebo výbavu. Novodobá Mototechna je úplným opakom. Autá sú k dispozícii ihneď a výber je obrovský. U toho však nekončíme, naším cieľom je vytvoriť z nákupu auta dokonalý zážitok. Vieme, že k luxusným autám patria i luxusné služby, ktoré neustále vyvíjame a zdokonaľujeme. My autá naozaj milujeme a sme radi, keď toto nadšenie môžeme prenášať na našich zákazníkov,“ ozrejmuje koncept riaditeľ pre značku Mototechna Stanislav Gálik.
Skupina AAA AUTO pôsobí na trhu už 25 rokov. Prevádzkuje sieť viac ako 40 pobočiek v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku a v Maďarsku. Počas svojej existencie už obslúžila vyše 1,9 mil. zákazníkov. Skupina predá ročne takmer 70 000 vozidiel a je tak najväčším predajcom ojazdených áut v strednej a východnej Európe. Predáva tiž zánovné vozidlá pod obnovenou značkou Mototechna, pod ktorú sústredila ponuku "zánovných" automobilov. Verejnosť zvolila spoločnosť už druhý krát najlepším predajcom ojazdených automobilov v ankete Autobazár roka 2016. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-poľský investičný fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna sú oficiálnym partnerom Slovenského futbalového zväzu. |