Tlačové správy

2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017

Q1 | Q2 | Q3 | Q4

2017

1 2 3 4 5 6  >
Ponuka jazdeniek na Slovensku: stále mladšie a s nižším nájazdom
9. október 2017
Ponuka jazdeniek na Slovensku: stále mladšie a s nižším nájazdom
Jazdenky, ponúkané na trhu, sú stále mladšie a majú čoraz menej najazdených kilometrov. Z porovnania údajov za prvé tri kvartály tohto roka s rovnakým obdobím vlaňajšku vyplýva, že ich vek klesol o 9,6 mesiaca a nájazd o 11 038 km. Tieto parametre sú najnižšie z krajín celej Vyšehradskej štvorky. Výsledky vyplynuli z pravidelnej analýzy spoločnosti AAA AUTO, ktorá trh s ojazdenými automobilmi kontinuálne monitoruje a robí jeho hodnotenie.

Skupine AAA AUTO sa darí, tento rok predá celkovo 76 000 vozidiel
3. október 2017
Skupine AAA AUTO sa darí, tento rok predá celkovo 76 000 vozidiel
Podľa aktuálnych výsledkov spoločnosť AAA AUTO tento rok zvýši predaje na 76 000 ojazdených vozidiel, čo zodpovedá nárastu o 10 % oproti minulému roku. Jej značka Mototechna sa v budúcom roku stane laboratóriom pre inovácie. Tie budú prichádzať naprieč všetkými činnosťami spoločnosti, od výkupu, cez predaj, financovanie, až po zákaznícky servis alebo celkovú prevádzku spoločnosti.

AAA AUTO privítalo dvojmiliónteho zákazníka
27. september 2017
AAA AUTO privítalo dvojmiliónteho zákazníka
Práve dnes spoločnosť AAA AUTO privítala svojho dvojmiliónteho zákazníka. Stalo sa tak v roku, kedy najväčší predajca ojazdených vozidiel v strednej Európe oslavuje štvrťstoročie existencie. V priebehu posledných dvadsiatich piatich rokov sa v rámci skupiny predalo vozidlo miliónu ľudí a rovnaký počet zákazníkov si jazdený automobil kúpil. Celkový počet zákazníkov AAA AUTO sa tak priblížil k dvom pätinám obyvateľov Slovenska, pätine obyvateľov Českej republiky, alebo celej populácii Slovinska či Lotyšska.

AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
21. september 2017
AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
Presne pred piatimi rokmi, 21. septembra 2012, potvrdilo valné zhromaždenie AAA AUTO do funkcie generálnej riaditeľky Karolínu Topolovú. Touto zmenou firma zahájila kroky vedúce k neskoršiemu predaju firmy fondu Abris Capital Partners. Topolová stála pri zrode novej stratégie AAA AUTO výrazne posilňujúcej orientáciu na zákazníka. Firma modernizovala pobočky a vsadila na rozvoj doplnkových služieb. Topolová je jedinou ženou v čele veľkej spoločnosti obchodujúcej s automobilmi v strednej Európe. Pod jej vedením AAA AUTO už predalo viac ako 320 000 vozidiel a spoločnosť obslúžila približne dvojnásobný počet zákazníkov.

Trh jazdeniek očakáva premiéry autosalónu vo Frankfurte, novinky rýchlo zamieria aj do bazárov
12. september 2017
Trh jazdeniek očakáva premiéry autosalónu vo Frankfurte, novinky rýchlo zamieria aj do bazárov
Dnes sa oficiálne otvára najvýznamnejší autosalón v Európe, na ktorom automobilky vždy v nepárnych rokoch skladajú účty z toho, čo robili v posledných dvoch rokoch, a predstavujú svoje novinky na ďalšiu sezónu. Tento rok je síce účasť na veľtrhu IAA vo Frankfurte nad Mohanom o niečo skromnejšia ako pri poslednom ročníku, napriek tomu sa k nemu upína pozornosť všetkých profesionálnych aj laických záujemcov o automobilovú techniku a jej najnovší vývoj.

Nepodceňte ošetrenie auta po lete
31. august 2017
Nepodceňte ošetrenie auta po lete
Vysoké teploty, ktoré nás počas leta pekne vytrápili mohli zanechať stopy aj na našich autách. Väčšina z nás vie, že s koncom zimy je potreba automobil ošetriť, no už menšia časť tuší, že by sa oň mala postarať aj po poklese vysokých letných teplôt. Pri horúčavách trpí nielen lak, ale prakticky všetky časti vozidla od strechy až po pneumatiky.

Marketing AAA AUTO povedie Daniel Šturm
31. august 2017
Marketing AAA AUTO povedie Daniel Šturm
Pozície riaditeľa marketingu skupiny AAA AUTO sa ujal Daniel Šturm. Vo svojej funkcii bude zodpovedný za kompletnú marketingovú a reklamnú stratégiu firmy na Slovensku, v Čechách, v Poľsku a Maďarsku. Zameria sa pritom na posilnenie pokračujúcej medzinárodnej expanzie firmy, ale tiež na rast značky zánovných áut Mototechna. Na pozícii šéfa marketingu najväčšieho predajcu ojazdených vozidiel na Slovensku Daniel Šturm nahradil Jana Dobiáša.

Vernosť k značke na Slovensku u jazdeniek nefrčí
23. august 2017
Vernosť k značke na Slovensku u jazdeniek nefrčí
V zahraničí, hlavne v Spojených štátoch alebo vo Veľkej Británii sú vernosťou jednej konkrétnej značke povestní. Nedávno bol napríklad zverejnený prípad, kedy si istý pán Hodson z juhozápadného Anglicka kúpil už 14. vozidlo značky Mitsubishi za posledných 38 rokov. Na Slovensku to je s vernosťou výrobcovi o poznanie vlažnejšie.

Už aj seniori presadajú do SUV a uprednostňujú modernejšiu výbavu
15. august 2017
Už aj seniori presadajú do SUV a uprednostňujú modernejšiu výbavu
Moderné technológie dokážu riadenie vozidla výrazne zjednodušiť a zvýšiť bezpečnosť jazdy. Seniori sa však k k takýmto novým výdobytkom techniky často stavajú s rezervou. Akési zaužívané pravidlo, že seniori nemajú radi veľké autá s modernými technológiami a kupujú tzv. holé autá s minimom výbavy sa začína meniť.

Značka už nie je rozhodujúca, pri výbere jazdenky hrajú dôležitú úlohu iné parametre
8. august 2017
Značka už nie je rozhodujúca, pri výbere jazdenky hrajú dôležitú úlohu iné parametre
Nič nie je ako v minulosti, ani vernosť vodičov jednej značke. Štatistiky potvrdzujú, že s čestnou výnimkou značky Škoda, vodiči dnes už necítia takú spriaznenosť so „svojou“ značkou automobilu ako to bolo ešte pred niekoľkými rokmi. Navyše, stále pribúda viac vodičov, pre ktorých značka nehrá vôbec žiadnu úlohu. Ide predovšetkým o zástupcov mladších ročníkov. Tento trend začína registrovať aj spoločnosť AAA AUTO u ojazdených vozidiel.



Vyhrajte tablet
Vyhľadávajte stlačením klávesu Enter.
0800 100 100denne od 8:00 do 21:00
Pri poskytovaní našich služieb nám pomáhajú súbory cookie. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte. Viac informácií