CITROEN C4

Volajte zadarmo 0800 100 100denne od 8:00 do 21:00

recenzia

CITROEN C4, od 2004


PARAMETRE
Karoséria: troj, alebo päťdverový hatchback
Motor: zážihový radový štvorvalec 1,4i 16V (66 kW), 1,6i 16V (80 kW), 2,0i 16V (100/103/130 kW) s rozvodom DOHC a viacbodovým vstrekovaním paliva; preplňovaný vznetový štvorvalec 1,6 HDi 16V (66/80 kW), 2,0 HDi 16V (100 kW) s rozvodom DOHC a priamym vstrekovaním paliva systémom Common Rail
Pohon: predné kolesá
Rozmery: 4260x1775x1460 mm
Rozvor: 2610 mm
Batožinový priestor: 315/340/1085 litrov
Palivová nádrž: 60 litrov
Oficiálny predaj v SR: áno


PLUSY
bezpečné jazdné vlastnosti, dobré držanie stopy v zákrutách na hladkom povrchu, brzdy s rýchlym nástupom, veľmi nízky aerodynamický hluk, na kvalitnej ceste nízky mechanický hluk, presné a komunikatívne riadenie (elektrohydraulický posilňovač), veľký vnútorný priestor, tuhá karoséria, vysoká pasívna bezpečnosť, dobrá čitateľnosť združeného prístroja za všetkých svetelných podmienok, často bohatá výbava, celkom priaznivé ceny jazdeniek


HISTÓRIA
2004: Na jeseň predstavenie auta CITROEN C4. Zážihové motory 1,4i, 1,6i a 2,0i, všetky so 16 ventilmi. Vznetové motory 1,6 16V HDi v dvoch výkonových prevedeniach a 2,0 16V HDi.
2005: Motor 1,6 16V HDi (80 kW) k dispozícii s filtrom pevných častíc, v zime zvýšený výkon v motore 2,0i 16V zo 100 na 103 kW.
2006: Nová robotizovaná šesťstupňová prevodovka pre motor 1,6 HDi 16V (80 kW).


DOPORUČENÉ
1,6i 16V (80 kW)
Zážihový radový štvorvalec s rozvodom DOHC a viacbodovým vstrekovaním paliva.
Dôvod: Labutia pieseň motorov rady TU ... Aj na hmotnú CR jeho 80 kw celkom stačí, a to tiež vďaka kratším prevodom. Tie často znamenajú nadmernú hlučnosť pri diaľničnom cestovaní, čo sa však C4 až toľko netýka. Tiež spoľahlivosť a odolnosť sú pri tomto motore na patričnej úrovni, takže neprekvapí žiadnymi neočakávanými výdajmi.

1,6 16V HDi (80 kW)
Vznetový radový štvorvalec preplňovaný turbodmýchadlom VNT a so vstrekovaním paliva systémom Common Rail.
Dôvod: Naozaj znamenitý malý vznetový motor presvedčí ako dynamikou, tak aj kultivovanosťou. Zodpovedajúca je takisto jeho spotreba paliva, ktoré ide ruka v ruke so stále priaznivými fixnými prevádzkovými nákladmi. To dokazujú rozvody, ktoré sú síce stále poháňané remeňom, avšak ich výmenu predpisuje výroba až po najazdení 240 000 km.


 




Vyhrajte tablet
Vyhľadávajte stlačením klávesu Enter.
0800 100 100denne od 8:00 do 21:00
Pri poskytovaní našich služieb nám pomáhajú súbory cookie. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte. Viac informácií