Napísali o nás

2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018

Q1 | Q2 | Q3 | Q4

2018

1 2 3 4 5  >
Finance.sk_ Tieto jazdené autá najčastejšie kupujú ženy
23. marec 2018
Finance.sk_ Tieto jazdené autá najčastejšie kupujú ženy
Za posledných päť rokov sa záujem žien o jazdené SUV viac ako zdvojnásobil. Vlani si slovenské motoristky kupovali jazdenky v priemere za 6 730 eur.

Podkaotou.sk_JAZDENKY: V kurze vozidlá SUV, rastie záujem o štvorkolky a tempomat
22. marec 2018
Podkaotou.sk_JAZDENKY: V kurze vozidlá SUV, rastie záujem o štvorkolky a tempomat
Oproti roku 2016 vlani výrazne vzrástol záujem o vozidlá SUV, a to nielen na Slovensku, ale aj v Českej republike, Maďarsku a Poľsku.

Auto-web.sk_Súkromné osoby ponúkali v  januári takmer polovicu z inzerovaných jazdeniek
21. marec 2018
Auto-web.sk_Súkromné osoby ponúkali v januári takmer polovicu z inzerovaných jazdeniek
Jazdenky, ktoré inzerovali predávajúci v minulom mesiaci na Slovensku boli až z 37 % dovozové a takmer polovicu zo všetkých 54 000 vozidiel ponúkali súkromné osoby.

Motofocus.sk_Slováci vlani oveľa viac kupovali vozidlá SUV
20. marec 2018
Motofocus.sk_Slováci vlani oveľa viac kupovali vozidlá SUV
Tagy aaa-auto aci akcia akcie auto-kelly autobenex autokelly autotechna bosch bridgestone brisk brzdy continental denso diagnostika dunlop elit federal-mogul goodyear hart hella inter-cars interaction kalendar katalog kelly kola-pneu kyb liqui-moly meyle michelin nissens novinka oleje osram pirelli pneu pneumatiky rssfocus servind skf starline trost trw valeo Oproti roku 2016 vlani výrazne vzrástol záujem o vozidlá SUV, a to nielen na Slovensku, ale aj v Českej republike, Maďarsku a Poľsku. Značne vyššej obľube sa tešia automobily s pohonom všetkých štyroch kolies, rovnako tak vozidlá s automatickou prevodovkou. Rastie tiež záujem o tempomat a hmlovky.

Auto-web.cz_Slováci vlani oveľa viac kupovali vozidlá SUV, rastie záujem o štvorkolky a tempomat
20. marec 2018
Auto-web.cz_Slováci vlani oveľa viac kupovali vozidlá SUV, rastie záujem o štvorkolky a tempomat
Oproti roku 2016 vlani výrazne vzrástol záujem o vozidlá SUV, a to nielen na Slovensku, ale aj v Českej republike, Maďarsku a Poľsku. Značne vyššej obľube sa tešia automobily s pohonom všetkých štyroch kolies, rovnako tak vozidlá s automatickou prevodovkou.

Womenmen.sk_RIADITEĽKOU MARKETINGU A KOMUNIKÁCIE SIETE AAA AUTO SA STALA LUCIE NOVÁKOVÁ
19. marec 2018
Womenmen.sk_RIADITEĽKOU MARKETINGU A KOMUNIKÁCIE SIETE AAA AUTO SA STALA LUCIE NOVÁKOVÁ
Novou riaditeľkou marketingu a komunikácie medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO sa stala Lucie Nováková. V rámci tejto pozície bude mať na starosti vedenie tímu približne 60 zamestnancov a zaisťovať bude kompletné riadenie marketingu a komunikácie všetkých značiek skupiny AURES Holdings.

Automix.sk_Mototechna sa púšťa do klasických vozidiel
18. marec 2018
Automix.sk_Mototechna sa púšťa do klasických vozidiel
Značku Mototechna si budú pamätať najmä staršie ročníky, pred viacerými rokmi sa ale túto značku rozhodol obnoviť predajca jazdených vozidiel, ktorý pod jej krídlami predáva zánovné, či predvádzacie vozidlá. Novinkou, ktorú spustili pred niekoľkými dňami v susednom Česku je predaj pod názvom Mototechna Classic.

Finance.sk_ Tieto jazdené autá najčastejšie kupujú ženy
16. marec 2018
Finance.sk_ Tieto jazdené autá najčastejšie kupujú ženy
Za posledných päť rokov sa záujem žien o jazdené SUV viac ako zdvojnásobil. Vlani si slovenské motoristky kupovali jazdenky v priemere za 6 730 eur.

Stratégie.hnonline.sk_AAA AUTO má novú riaditeľku marketingu a komunikácie
15. marec 2018
Stratégie.hnonline.sk_AAA AUTO má novú riaditeľku marketingu a komunikácie
Novou riaditeľkou marketingu a komunikácie medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO sa stala Lucie Nováková. V rámci tejto pozície bude mať na starosti vedenie tímu približne 60 zamestnancov a zaisťovať bude kompletné riadenie marketingu a komunikácie všetkých značiek skupiny Aures Holdings.

Touchit.sk_Riaditeľkou marketingu a komunikácie siete AAA AUTO sa stala Lucie Nováková
15. marec 2018
Touchit.sk_Riaditeľkou marketingu a komunikácie siete AAA AUTO sa stala Lucie Nováková
Novou riaditeľkou marketingu a komunikácie medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO sa stala Lucie Nováková. V rámci tejto pozície bude mať na starosti vedenie tímu približne 60 zamestnancov a zaisťovať bude kompletné riadenie marketingu a komunikácie všetkých značiek skupiny AURES Holdings.



Vyhľadávajte stlačením klávesu Enter.
0800 100 100denne od 8:00 do 21:00
Pri poskytovaní našich služieb nám pomáhajú súbory cookie. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte. Viac informácií