Kontakty a podklady pre médiá
Kontakt na PR oddelenie slúži iba pre zástupcov médií
Pre zákaznícky podnet použite prosím tento kontaktný formulár.
Pre zákaznícky podnet použite prosím tento kontaktný formulár.
Bratislava, 16. októbra 2025 – Skupina AURES Holdings, prevádzkovateľ siete autocentier AAA AUTO a Mototechna, dosiahla v prvých troch štvrťrokoch 2025 historicky najlepšie výsledky. Do konca septembra predala 86 226 áut, čo je o 300 viac ako za celý posledný predcovidový rok 2019. Tohtoročný tretí kvartál bol zároveň najsilnejším tretím štvrťrokom v histórii spoločnosti, kedy predaj po prvýkrát prekonal hranicu 30-tisíc vozidiel. Okrem pokračujúcej expanzie a digitalizácie vníma spoločnosť ako dôvod svojho úspechu aj rozvoj segmentácie ponuky automobilov a skupín zákazníkov.
Bratislava, 8. októbra 2025 – Počet predaných automobilov na sekundárnom trhu sa v deviatom mesiaci medziročne zvýšil o 0,7 percenta na 41 726 kusov. Nikdy v histórii Slovenska sa v septembri nepredalo viac jazdených áut. A to aj napriek tomu, že v porovnaní s augustom sa trh mierne spomalil (o 4 percentá zo 43 400 kusov). Vyplýva to z analýzy spoločnosti AURES Holdings, prevádzkovateľa medzinárodnej siete automobilových centier AAA AUTO a Mototechna.
Spoločnosť AURES Holdings, prevádzkovateľ siete autocentier AAA AUTO a Mototechna, najväčší obchodník s ojazdenými a zánovnými vozidlami v strednej Európe, predala v júli rekordných 9 928 vozidiel. Je to je najviac za jeden mesiac v 32-ročnej histórii spoločnosti a medziročne nárast o vyše 12 %. Celkovo si už za tohtoročných 7 mesiacov zákazníci zo siete autocentier AAA AUTO a Mototechna odviezli 64 000 áut, čo je o 10 % viac ako za rovnaké obdobie minulého roku. Zvýšil sa aj objem predaných elektromobilov, ktorý už teraz prekonal minuloročné celoročné výsledky. Vďaka stále rastúcim mesačným obchodným výsledkom je spoločnosť na dobrej ceste k celoročnému predajnému rekordu vysoko nad hranicou 100-tisíc vozidiel. Za rekordným predajným výsledkom spoločnosť vidí pretrvávajúci vysoký dopyt, ako aj pozitívny vplyv postupného nasadzovania technológií na báze AI na výkupe, ako aj v marketingu.
Obľúbený herec a moderátor Maroš Kramár sa stal novou tvárou značiek AAA AUTO a Mototechna. Sieť autocentier AAA AUTO je najväčší predajca jazdených automobilov na Slovensku a pod značkou Mototechna spoločnosť predáva zánovné vozidlá. Maroš Kramár si tak presadne do novej luxusnej Škody Kodiaq, ktorá ho bude sprevádzať na cestách na vystúpenia a nakrúcania na Slovensku a taktiež v Českej republike.