Stále viac záujemcov o ojazdené vozidlo si na Slovensku vyberá auto cez internet. Za prvý polrok 2011 zaznamenali webové stránky aaaauto.sk rekordných 2 663 428 návštev, teda o 26 % viac než v rovnakom období minulého roka. V júli 2011 trend pokračoval s medziročným rastom o 46 %.
Počet návštevníkov prichádzajúcich na web AAA AUTO z Facebooku vzrástol za posledný polrok dokonca šesťkrát. Zároveň sa tiež zvyšuje efektivita webu v získavaní potenciálnych zákazníkov. Napríklad vďaka platenej reklame z vyhľadávačov získali webové stránky v júli tohto roka o 248,5 % viac kontaktov oproti minuloročnému júlu. „Viac než dva a pol krát sa medziročne zvýšil počet prístupov z mobilných telefónov a ďalších prenosných zariadení s internetovým pripojením,“ popísala súčasný vývoj viceprezidentka spoločnosti AAA AUTO Karolína Topolová. AAA AUTO je tiež jediným slovenským autocentrom, ktorý na dopyt po mobilnom webe ihneď zareagoval a svoju mobilnú verziu stránok uviedol do prevádzky už minulý rok.