Zatiaľ čo ženy pri výbere auta zaujíma spotreba paliva, praktické vlastnosti, prevádzkové náklady, či veľkosť kufra, pre muža je dôležitý predovšetkým výkon, výbava a imidž značky. Vyplynulo to zo štatistík spoločnosti Home Credit, ktorá poskytuje úvery na ojazdené autá. Typická žena teda navštívi autobazár, prejde si všetky možné varianty, nechá si vysvetliť podrobnosti a potom minie presne určenú čiastku na automobil. Muži často hľadajú akékoľvek prístupné informácie, sledujú televízne programy a snívajú. V bazári tak za automobil obvykle nechajú viac než predpokladali. „Medzi najobľúbenejšie značky žien patria Škodovky, hlavne Fabie. Čo sa týka farieb, medzi ojazdenými autami je populárna strieborná," hovorí Rudolf Krčmář, Country Sales Manager spoločnosti AAA AUTO Slovensko. Všeobecne veľký záujem je aj o vozidlá SUV, špeciálne u žien.