Návod na riešenie reklamácie technického problému

Reklamácia

  • Pripravte si faktúru a predávací protokol, ktoré ste obdržali pri kúpe automobilu.
  • Kontaktujte oddelenie reklamácií na telefónnom čísle 284 022 002 alebo vyplňte emailový formulár, ktorý vyplnte formulár, či sa prípadne osobne dostavte na pobočku.
  • Odporúčame kontaktovať našich pracovníkov telefonicky alebo e-mailom a dohodnúť si konkrétny termín riešenia reklamácie.
  • Vždy sa Vám bude plne venovať pracovník poverený riešením reklamácie.
  • Berte na zreteľ, že k vybaveniu reklamácie bude nutné fyzicky pristaviť vozidlo k prehliadke a spísať reklamačný protokol./li>
  • Vezmite so sebou predajnú zložku, ktorú ste obdržali pri kúpe vozidla, a to hlavne: faktúru, kúpnu zmluvu a predávací protokol.
  • Reklamácie sú riešené v súlade so zákonmi Slovenskej republiky a Reklamačným poriadkom AAA AUTO.
  • Vv prípade nespokojnosti s riešením reklamácie alebo s postupom pracovníkov, zašlite prosím svoje pripomienky.

Čo si vziať so sebou na reklamáciu do AAA AUTO

  • Predajnú faktúru
  • Protokol o skúšobnej jazde a prevzatí vozidla
  • Pokiaľ uplatňujete Carlife, tak zmluvu na Carlife
  • Prípadne správu servisu, kde je špecifikovaná vadana vozidle
  • Fyzicky pristaviť vozidlo

V prípade administratívnych závad v TP ešte

  • Technický preukaz
  • Protokol o Evidenčnej kontrole


Reklamovať musí vždy majiteľ, ktorý vozidlo zakúpil, prípadne akákoľvek iná osoba, ktorá je týmto majiteľom splnomocnená a môže sa preukázať plnou mocou, ktorá je úradne overená.


Chcete viac informácií? Volajte zadarmo 0800 100 100 alebo nám napíšte.


Vyhrajte tablet
0800 100 100 Volajte denne 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Hľadať

Tím AAA AUTO Tím AAA AUTO

Dobrý deň , potrebujete poradiť s výberom auta? Nechajte nám na seba kontakt a my vám zavoláme späť.

Alebo volajte rovno 0800 100 100