Anthony James Denny ONLINE - Online Chat

Generálny riaditeľ skupiny AAA AUTO
 

Skupina AAA AUTO pôsobí na trhu už 16 rokov a zo svojho pôvodného sídla v Českej republike expandovala postupne do ďalších krajín. Podľa štúdie spoločnosti Ernst  & Young sa skupina AAA AUTO v roku 2007dostala do prvej desiatky najväčších distribútorov automobilov v Európe. V septembri 2007 vstúpila holandská materská spoločnosť AAA Auto Group N.V. na burzy cenných papierov v Prahe a v Budapešti. Vo februári spoločnosť oznámila ďalšie fungovanie v Rumunsku prostredníctvom joint-venture s lokálnym partnerom a koncom marca informovala o dočasnom zastavení obchodných aktivít v Maďarsku. V súčasnej dobe koordinuje sieť 30 pobočiek v Českej republike a na Slovensku. Podľa predbežných finančných výsledkov spoločnosť AAA AUTO Group N.V v roku 2008 dosiahla celkový obrat 364,3 milióna EUR pri 60.557 predaných autách v Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Poľsku a Rumunsku.

 
 

1. Otázka od onyx: kedy si myslíte, že se vrátite na trhy, ktoré ste museli teraz opustiť? 

Odpoveď: V súčasnosti pôsobíme naďalej na trhoch v Českej republike a na Slovensku, v Rumunsku držíme menšinový podiel v spoločnej firme s lokálnym partnerom (Sixt). Aktivity v Maďarsku sú pozastavené, pokiaľ sa však hospodárska situácia zlepší, mohli by sme sa na maďarský trh vrátiť v priebehu dvoch až troch rokov. Ďalšie aktivity v Poľsku v tejto chvíli neplánujeme. 

2. Otázka od Karel Veliký: Pán Denny, nezávidím úspechy kohokoľvek, ale myslím si, že Vaša firma málokedy jedná férovo, reklamácie neprijímate, máte na to akýchsi bodyguardov a zákazník nemá šancu, z toho nemôžete mať ani radosť, ale peniaze áno. Akcie sa predávali za 56kč, našťastie ich nemám. 

Odpoveď: Ak chcete úspešne podnikať na tak konkurenčnom trhu akým je trh ojazdených automobilov v Strednej Európe, spokojnosť zákazníka musí byť nevyhnutne Vašou prioritou. Ťažko by sme boli schopní predávať ročne cez 60 tisíc áut, keby sme s nimi nekonali férovo. Preto ponúkame v našom odvetví revolučné služby typu: poistenie mechanických závad Carlife, možnosť vrátenie auta do 72 hodín a najrôznejšie varianty financovania nákupu auta. V najbližších dňoch tiež oznámime poskytovanie záruky na predané automobily porovnateľné novými autami. Pre mňa osobne je riešenie akýchkoľvek podnetov od zákazníkov veľmi dôležité. Ak máte akúkoľvek skúsenosť s našou spoločnosťou, budem rád, keď mi ju napíšete na adresu: denny@aaaauto.cz. 

3. Otázka od Marcus: Ako si vysvetľujete rast akcií Vašej spoločnosti o 70% v minulom týždni? 

Odpoveď: Toto je otázka skôr na brookerskú firmu, ktorá ma informácie priamo z trhu. Môže to byť drobný investor špekulujúci na ďalší vývoj akcií spoločnosti. Informácie, ktoré by toto potvrdzovali ale nemáme. Vzhľadom k tomu, že naše emisia je relatívne malá, aj nižšie objemy obchodovania sa môžu premietnuť v takto vysokej zmene cien našich akcií. Ale bol by som opatrný, akýkoľvek takto rýchly rast sa môže rovnako rýchlo premeniť na pokles. 

4. Otázka od Rudy: Dobrý deň. Nechystá sa vstup silného partnera, podobný aký predviedlo nedávno CME? 

Odpoveď: O tejto možnosti sme samozrejme tiež diskutovali, zatiaľ ale so žiadnym investorom nejednáme. AAA AUTO to teraz nepotrebuje, aj keď dlhodobo by nám silný partner mohol pomôcť. Skôr ako budeme s niekým takým diskutovať, chceme byť v prvom rade ziskoví a teda aj v lepšej vyjednávacej pozícii. 

5. Otázka od jeronym: Pekný deň, ako dlho vydržia akcie AAA AUTO na pražskej burze? Ak sa nezvýši likvidita a tým aj ich cena, je možné že sa z burzy vytratia? Až doteraz o akcie nebol príliš veľký záujem. 

Odpoveď: Nepredpokladáme odchod z pražskej a budapeštianskej burzy. Je pravda, že naša emisia má relatívne menší objem, takže nie je tak obchodovaná inštitucionárnymi investormi ako niektoré ďalšie tituly. Na druhú stranu môže byť o to zaujímavejšou pre drobných investorov. Nič menej z pohľadu vedenia firmy je našou prioritou návrat k ziskovosti, čo by sa v strednodobom horizonte malo pozitívne odraziť aj v hodnotení našich akcií trhom. 

6. Otázka od Investůrek: Dobrý deň, dovoľte mi otázku: Máte predstavu, kto v tejto chvíli skupuje akcie a tlačí tak ich kurz nahor? 

Odpoveď: Viď. odpoveď na otázku č. 3. 

7. Otázka od osel: Tiež akcionár. Ako mi vysvetlíte taký pokles Vašich akcií. Myslím, že Vás má dosť Vašich akcionárov (úprimne) rado. Bude to láska na celý život. Cena 56 českých a 9,2 je celkom veľký rozdiel. Bolo IPO v poriadku a ocenenie Vašej spoločnosti pred vstupom na burzu? 

Odpoveď: Ako som už odpovedal na predchádzajúci otázku, spoločnosť má iba obmedzenú možnosť vývoj akcií na burze ovplyvniť. Ani nás samozrejme pokles neteší. Ja sám vlastním 74% akcií a pokles ceny akcií aj pre mňa znamenala zníženie hodnoty môjho podielu. Aj preto sa maximálne snažíme zavedenými opatreniami priviesť spoločnosť rýchlo späť k zisku. Veríme, že to priláka záujem investorov a zvýši cenu akcií v dlhodobejšom výhľade. Čo sa týka IPO a ocenenia akcií, spoločnosť prešla auditom a ocenenie akcií bolo vypracované nezávislou poradenskou spoločnosťou, ktorá má za sebou rad iných úspešných transakcií. Načasovanie IPO na september 2007 súčasne s našou expanziou na iné trhy dávalo zmysel, ale málokto mohol očakávať, čo sa stane na svetových finančných trhoch bezprostredne potom. 

8. Otázka od 7777: Pred rokom pri prvej strate ste sa vyhovárali na expanziu do zahraničia a dnes pri tejto obrovskej strate 750mil Kč sa vyhovárate na uzavretie zahraničných pobočiek. Je toto normálne? Kto vlastne riadi Vašu firmu a je zodpovedný za tie super rozhodnutia o expanzii na trhy Poľska, Maďarska a dokonca Rumunska, keď všetci vieme že predávať ojazdené autá napr. Poliakom je vyslovená hlúposť ? 

Odpoveď: Po bitke je každý generál. Stále platí, že do červených čísel nás stiahli niektoré zahraničné pobočky, ktorých fungovanie sme už ukončili, alebo obmedzili. Ťažko sme v dobe, kedy bola naštartovaná expanzia mohli počítať s tým, že príde najhorší ekonomický pokles za posledných 60 rokov. Čo sa týka Poľska, v prvých šiestich mesiacoch po vstupe na trh sme predávali veľmi dobre. Potom, ale začal silno posilňovať zlotý a s tým rástol aj dovoz ojazdených áut nízkej kvality zo zahraničia. Ďalším negatívnym vplyvom bola následne hospodárska kríza. Poľský zákazník je veľmi orientovaný na cenu, menej už na kvalitu, čo samozrejme sťažovalo boj s lacnými a nekvalitnými konkurentmi. 

9. Otázka od jirka: Kedy pôjde AAA Auto do kladných čísel? 

Odpoveď: Robíme všetko preto, aby sme dosiahli pozitívne výsledky hospodárenia firmy už v tomto roku a ak sa výrazne nezmenia podmienky na trhu, tak do konca ešte v druhom štvrťroku tohto roka. 

10. Otázka od Miki: Dobrý deň, predávate pobočky v Poľsku, Maďarsku, Rumunsku (niečo aj na Slovensku a v Česku), proste čo ste po IPE bezhlavo za peniaze od investorov nakúpili tak teraz zase zatvárate. Podľa tvrdení z vlaňajška ale aj za vyššie ceny ako ste ich kúpili. Prosím vysvetlite mi podrobne, kedy sa peniaze z predaja pobočiek objaví v účtovníctve inak ako tridsať miliónovou účtovnou stratou z uzatvorenie pobočiek ako vlani. Až tento rok ich predávate a zaúčtujete to ako zisk ak bude predajná cena vyššia ako účtovná? O koľko to posilní Váš cash flow, resp. zníži dlh? Koľko odhadujete, že za všetky zatvorené a ešte nepredané pobočky získate ? Ako s peniazmi naložíte? Vopred ďakujem za fundovanú odpoveď, táto problematika sa mi javí ako nedostatočne osvetlená a pritom kľúčová pre väčšiu investíciu do AAA. 

Odpoveď: Na rovnaké otázky musí teraz odpovedať veľká časť manažérov firiem po celom svete, ktoré podobne ako my v rokoch 2007 a 2008 expandovali. Náš majetok z uzatvorených pobočiek v zahraničí je väčšinou v atraktívnych lokalitách a nakúpený za zaujímavé ceny. Rozhodnutie ho nakúpiť, ktoré sme učinili ešte pred hospodárskou krízou bolo podľa nášho názoru správne. Predpokladáme, že vo väčšine prípadov budú dosiahnuté ceny vyššie, ako tie za ktoré sme nehnuteľnosti nakúpili. Časť prostriedkov bude použitá na zníženie zadlženosti a zvyšok pre ďalší rozvoj spoločnosti. Prípadný zisk z týchto predajov, ktoré by mali prebehnúť v najbližších 24 mesiacoch bude teda zaúčtovaný vo výsledky tohto a budúceho roku. 

11. Otázka od Al ladin: Dobrý deň pán majiteľ. Počul som, že v rámci úsporných opatrení ste vyhodili až také množstvo ľudí, že Vám už musí mzdy počítať externá firma, pretože nemá kto iný. To mi nepríde ekonomické. A Vám? 

Odpoveď: To  nie je pravda, žiadnu takú externú firmu nepoužívame. Mzdy počíta naša mzdová učtáreň

12. Otázka od Lada: Prečo je u Vás toľko reklamácií a máloktorú vybavíte k spokojnosti zákazníka. Ďakujem.   

Odpoveď: Naše reklamácie sú posudzované externou spoločnosťou s dlhodobými skúsenosťami na trhoch v západnej Európe, ktorá sa volá Carlife. A naopak práve kvôli nízkym počtom reklamácií sa ponúkli predĺžiť poskytovanú záruku zo súčasných 3 mesiacov na oveľa dlhšiu dobu. Túto novinku chceme oznámiť v najbližších dňoch. 

13. Otázka od Al ladin: Dobrý deň pán majiteľ, povedzte nám, ako u Vás funguje controlling? Viete robiť analýzu profitability? Mám pochybnosti, že nie, inak by ste nemohli skončiť takto. Povedzte nám, napríklad, aká veľká boli profitabilita akcie „Vyhrajte ferrari“, alebo pobočky „AAApremium“? Ďakujem.  

Odpoveď: Náš controlling nedokázal predpovedať hospodársku krízu. Ak sa to podarilo Vám, gratulujem. Čo sa týka akcie „Vyhrajte Ferrari“, veľmi sa nám vďaka nej zvýšila návštevnosť na pobočkách a náklady sa nám bohato zaplatili. Výsledky AAA PREMIUM AUTO zodpovedajú stanoveným cieľom a s doterajším fungovaním tejto značky sme spokojní. 

14. Otázka od Dennyshejl: Pán Denny, veria ešte Vaši príbuzný v Austrálii a manažéri AAA využívajúci Váš opční program, že do dvoch rokov budú akcie na cene IPA, resp. na 100Kč/akcia? A čo Vy, veríte ešte vo svoje schopnosti splniť a kedy, to čo ste nasľuboval investorom, resp. neľutujete toho, že ste časť svojej firmy radšej celú nepredal za miliardy investorom, ktorí Vám ich pred IPO ponúkali? Alebo snáď neponúkali, ako to vlastne naozaj bolo, kto bol ten záujemca a čo ponúkal? 

Odpoveď: Opční plán je určený iba vrcholovým manažérom spoločnosti a nemá nič spoločného s Austráliou. Dvojročný výhľad môže byť možno príliš optimistický, ale princípom opčného plánu je možnosť dosiahnutia pozitívnych výsledkov v dlhodobejšom horizonte v závislosti na dlhodobej výkonnosti firmy. 

15. Otázka od matka: Dobrý deň pán Denny, mám vo Vašej spoločnosti zamestnaného syna, ktorý po nástupe do Vašej firmy bol priamo nadšený. Ako jednaním, prístupom aj prácou, nakoľko autá boli vždy jeho koníčkom. Bol hrdý na skupinu AAA AUTO a pyšný, že je tam zamestnaný. Ale postupom času ako začína poznávať praktiky konania firmy so svojimi zamestnancami začína pomaly „střízlivět“. A preto sa Vás pýtam – viete vôbec ako Vaši manažéri na pobočkách pracujú? Ako sa správajú k zamestnancom pri prepúšťaní? A čo Zákonník práce v praxi – odstupné? Nemáte sa naozaj čím chváliť a to je veľmi jemne povedané. Myslíte si, že ste dobrý zamestnávateľ? 

Odpoveď: Ak máte nejaké konkrétne informácie, budem veľmi rád, keď ma o nich budete informovať na denny@aaaauto.cz. Takého veci určite nepočujem rád a ak bude v mojich možnostiach, vyriešim to. Pravidelne navštevujem všetky naše pobočky, aby som mal so zamestnancami čo najčastejší kontakt. 

16. Otázka od Roman: Nemyslíte si, že súčasná situácia AAA AUTO je výsledok Vášho prístupu k zákazníkom, ktorí na to konečne prichádzajú. Všetci asi poznajú vaše postupy pri výkupe (čo najviac nasľubovať, dostať zákazníka na pobočku). Pamätám si rozhovor s Vami, kde bola fotka auta bývalého prezidenta Havla vo Vašom bazáre s cenou 149000,- a Vy ste v tomto rozhovore uviedol, že ide o nepredajný exemplár. Takáto je Vaša obchodná politika? 

Odpoveď: Ako som povedal už v jednej z predchádzajúcich odpovedí, nemohli by sme predávať desiatky tisíc áut, keby naši zákazníci nebolo spokojní. Čo sa týka výkupných cien, pri telefonickom zhodnotení auta dostane zákazník vždy orientačnú cenu, ale skutočná hodnota môže byť presne stanovená až pri fyzickej prehliadke našimi odborníkmi na pobočke. Vzhľadom k tomu, že autá kupujeme do svojho vlastníctva a následne na ne kupujúcim poskytujeme záruky, musíme si byť ich stavom naozaj istí. 

17. Otázka od knihovník: Ako sa na Vašom biznise podpisuje šrotovné: na Slovensku asi môžete posúdiť, čo to robí s Vašimi predajmi? Ako vnímate podobné dopytové „podporné impulzy“? 

Odpoveď: Na Slovensku sa šrotovnému podarilo rozhýbať tamojší automobilový trh. My sme prišli so svojou vlastnou ponukou šrotovného a výsledkom bol dvojnásobný nárast týždňových predajov bezprostredne po spustení akcie. V tejto chvíli máme podobnú ponuku aj v Českej republike, zatiaľ je ale príliš skoro na hodnotenie výsledkov. Obecne sa však domnievam, že podobné impulzy môžu byť pre oživenie vybraných odvetví prínosom. 

18. Otázka od Slovák: V Prievidzi ste už pobočku zatvorili (kvôli neplateniu nájomného Tescu), ktoré ďalšie pobočky budú v najbližších dňoch nasledovať ?

Odpoveď: Bohužiaľ naša lokalita, kde sme mali pobočku v Prievidzi je určená na ďalšiu výstavbu. Nie je vylúčené, že sa v dohľadnej dobe do mesta vrátime. 

19. Otázka od Slovák: Prečo ste vyhodili všetkých manažérov na Slovensku ( Svoboda, Broškovič, Vrána...)? Budú nasledovať čistky už konečne aj v Prahe ?  

Odpoveď: Znižovanie počtu zamestnancov sa dotklo všetkých našich trhov a úrovní spoločnosti bez rozdielu. V tejto chvíli už ďalšie zásadné prepúšťanie neplánujeme. Mám byť konkrétny, v prípadoch, ktoré uvádzate – Marián Broškovič bol našim dlhodobým zamestnancom a prekonal operáciu srdca a zo zdravotných dôvodov odišiel, Alen Svoboda (nie ten z ČEZu) pôsobil na Slovensku iba dočasne (na „výpomoc“ z Brna), potom sa vrátil do Českej republiky a následne nastúpil do firmy pôsobiacej v nehnuteľnostiach a Vláďa Vrána odišiel na Havaj, kde si zlepšuje angličtinu a je možné, že sa znovu vráti do firmy.

20. Otázka od Banicek: Aká je v súčasnosti trhová hodnota spoločnosti? ----- V prípade, že by ste vstúpili v súčasnej dobe do likvidácie, v akej výške by sa dal očakávať likvidačný zostatok? Bolo by to rádovo v desiatkach korún? ----- Pri emisii akcií na burze, išli tieto peniaze do vlastného kapitálu spoločnosti alebo, išlo o Vaše akcie? ----- Aká je štruktúra akcionárov? ----- Business plán počíta na budúci rok s výplatou dividend? Prípadne v akej výške? ----- Spoločnosť na základe valnej hromady môže vykonať výkup vlastných akcií. Pripravujete odkup vlastných akcií a kedy k nemu dôjde?  

Odpoveď: Aktuálnu trhovú cenu spoločnosti si zistíte jednoducho – je to násobok počtu akcií (67 757 875) a ich ceny na burze (v túto chvíľu zhruba 8kč). Otázkou likvidácie sa rozhodne nezaoberáme, vzhľadom k silnému cash flow a vysokému počtu predaných áut a pozitívnym výhľadom na tento rok je to pre nás bezpredmetné. Ďalšie dotazy sú veľmi detailné, obráťte sa prosím na Investor Relatins oddelenie (investor.relations@aaaauto.cz, alebo investor.relations@aaaauto.nl). 

21. Otázka od 0007: Dobrý deň. Zaujímalo by ma prečo je vo firme väčší počet manažérov, ako rukami pracujúcich ľudí??? Manažér nebude behať po bazáre a predávať autá. Myslím si že prepustenie pár desiatok manažérov by Vašej firme prospelo a namiesto desiatich manažérov by mohlo byť prijatých tridsať manuálne pracujúcich ľudí, Vašej firme by to len prospelo. Firma je plná manažérov!!! 

Odpoveď: Áno, súhlasím, máte nejaké konkrétne návrhy, prosím pošlite ich. 

22. Otázka od Režiser: Vážený pane, nepríde Vám spätne vstup na burzu Vašej spoločnosti ako fraška? 

Odpoveď: Radšej by som to prirovnal k firmu Rocky. Dostali sme pár tvrdých úderov, museli sme sa zodvihnúť, nasadiť tvrdú diétu a trénovať. A teraz mám našliapnuté k úspešnému comebacku. 

23. Otázka od Sean: Prajem pekný deň, negatívnych správ okolo spoločnosti AAA je od dôb jej vzniku stále dosť, či už to boli sťažnosti klientov, ktorí kúpili auto a v priebehu okamžiku sa na aute pokazilo čo sa dalo, alebo v poslednej dobe vstup spoločnosti na kapitálový trh a sním spojený prepad akcií na samé dno. Čím si vysvetľujete dramatický prepad akcií? Nie je vo Vašom okolí aspoň malé penzum pozitívnych správ? Prial by som to Vám, rovnako ako akcionárom. Veľa šťastia. 

Odpoveď: Ďakujem, tiež Vám prajem pekný deň. Ak pôsobíte v tak zložitom odvetví ako je trh s ojazdenými autami v strednej Európe, vždy bude okolo Vás určité penzum fám a negatívnych správ. Ničmenej tento rok nám prináša konečne aj pozitívne novinky. Veľmi nám v posledných mesiacoch rastú predaja či už v Českej republike, tak aj na Slovensku. A ak sa zásadne nezmenia podmienky na trhu mali by sme byť v zisku ešte v druhom štvrťroku. 

24. Otázka od Robert Hladil: Krásny deň, dúfam, že hovorím priamo k Tebe a nie k niekomu z PR oddelenia. Pred dvomi rokmi som pre Teba pracoval a chcel som Ti touto cestou iba popriať good luck in your business! Ako podnikateľ a človek máš moju úctu. Otázku by som mal tiež – čo Ťa najviac držalo nad vodou v dobe neúspechov na burze a pri nízkych predajoch? Vďaka. 

Odpoveď: Ahoj Róbert, samozrejme som to ja, Tony. V našom odvetví sa vždy dajú zarábať peniaze. Musíš však prispôsobiť náklady výnosom. V minulom roku sme sa museli sústrediť na tvrdé šetrenie nákladov a zvyšovanie efektivity, aby sme boli schopní fungovať aj v období ekonomického poklesu. Pekný deň. Tony 

25. Otázka od Bob: Zopakujte nám, prosím, koľko % akcií vlastníte Vy a koľko ostatní akcionári? Koľko ks akcií existuje celkom? Na kedy plánujete nejaké dividendy a v akej výške? 

Odpoveď: Ja sám som vlastníkom 73,8% akcií, ostatných 26,2 je voľne obchodovateľných. Celkom máme 67 757 875 kusov akcií. Otázka dividend zatiaľ nie je na porade dňa. Vlani sme vykázali stratu, v tomto roku by sme chceli byť opäť ziskový a ak sa nám to podarí budeme riešiť rozdelenie hospodárskeho výsledku. 

26. Otázka od František H: Kedy očakávate výplatu prvej dividendy, na ktorú ste lákali akcionárov pri vstupe na burzu. 

Odpoveď: Viď. predchádzajúca odpoveď. Ďakujem všetkým za položené dotazy. Prajem Vám pekný deň a niekedy opäť dovidenia.

 
 
 



Vážime si vášho
súkromie

Aby pre vás bolo prezeranie našich stránok čo najpohodlnejšie, využívame súbory cookies. Cookies nám slúžia na zlepšovanie našich služieb a zároveň vám vďaka nim dokážeme lepšie ponúknuť obsah, ktorý pre vás môže byť zaujímavý a užitočný.

Spravovať cookies

Zásady ochrany osobných údajov

Tento web používa súbory cookie na zlepšenie vášho zážitku pri prehliadaní webom. Z týchto súborov cookie sú súbory cookie, ktoré sú kategorizované podľa potreby, uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné pre fungovanie základných funkcií webu.

Používame tiež súbory cookie tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať a porozumieť tomu, ako tento web používate, na ukladanie užívateľských preferencií a poskytovanie obsahu a reklám, ktoré sú pre vás relevantné. Tieto súbory cookie budú vo vašom prehliadači uložené iba s vaším súhlasom. Máte tiež možnosť odhlásiť sa z týchto súborov cookie. Ale odhlásenie niektorých z týchto súborov cookie môže mať vplyv na váš zážitok z prezerania. Ďalšie informácie nájdete v našich Zásadách používania súborov cookie.


Nutné Vždy aktívny

Nevyhnutné súbory cookie sú kľúčové pre základné funkcie webu a web bez nich nebude fungovať zamýšľaným spôsobom. Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné údaje.


Funkčné

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.


Analytické

Analytické súbory cookie sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webom. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitého opustenia, zdroji návštevnosti atď.


Marketingové

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručovanie návštevníkov prispôsobenými reklamami na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu účinnosti reklamnej kampane.



Zrušiť

Momentálne je online 0 odborníkov. Volajte denne 8:00 - 21:00 Zavolajte mi
ONLINE PREDAJ
Kúpte svoj nový voz
rýchlo a jednoducho
ONLINE
  • Doprava zdarma
    Voz Vám doručíme až domov
  • 14 dní na vrátenie vozidla
    Pohodlne a bezpečne, jasný pôvod i histórie vozidla
Ponuka vozidiel