Zákazníkom sľubuje ešte lepšiu skúsenosť a zážitok z nákupu a predaja
Spoločnosť AAA AUTO na Slovensku novo vedie na pozícií Managing Directora Mário Slivka, ktorý v minulosti pôsobil na riadiacich pozíciách v spoločnostiach T-Mobile, Shell a Lyoness. Zameriaval sa na predaj, marketing, rozvoj služieb a produktov pre zákazníkov.
U slovenského AAA AUTO zodpovedá Mário Slivka za rozpočty, vedenie a motiváciu zamestnancov, zabezpečovanie stability a optimalizácie biznis procesov, nastavovanie firemných štandardov a nastavovanie a udržiavanie produktivity na pobočkách.
Slivka sa plánuje orientovať hlavne na zákazníkov: „Ich spokojnosť je pre mňa prvoradá, preto vynaložím maximum úsilia práve týmto smerom. Mojím cieľom je vytvoriť z AAA AUTO a jeho značky Mototechna najlepšie miesto k nákupu a predaju pre zákazníkov. Budem sa snažiť neustále zvyšovať pridanú hodnotu vo forme služieb, prístupu a ďalších benefitov, ktoré naším zákazníkom prinesieme. Už dnes môžem prezradiť, že máme dohodnutých externých partnerov, ktorí sa budú podieľať na atraktívnom vernostnom programe.“ Dôležitá je pre neho i spolupráca s partnermi v oblasti výkupu a predaja áut firmám. „Mojim cieľom je počet partnerov v rámci nášho B2B biznisu výrazne navýšiť a zefektívniť naše vzťahy,“ dodáva Slivka.
Slivka bude pri zlepšovaní služieb úzko spolupracovať s novým zákazníckym ombudsmanom Alexandrom Štefucou. „Funkcia ombudsmana je pre mňa dôležitá a som rád, že ju zastáva človek so skúsenosťami z oblasti automotive, ktorý prichádza zvonka a môže tak mať odborne kritický a nezaujatý pohľad na naše postupy. Budeme spoločne vyhodnocovať slabé miesta našej starostlivosti o zákazníkov a navrhneme, kde ju zlepšiť,“ zdôraznil Slivka.
Tiež generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová vidí ako hlavnú úlohu pre nového riaditeľa Slovenského zastúpenia „áčiek“ posilnenie kvality služieb pre zákazníkov.
„Dlhodobo sa snažíme zlepšovať naše služby a vieme, že v tejto oblasti nemôžeme poľaviť. I preto nás verejnosť už druhý krát zvolila najlepším predajcom ojazdených automobilov v ankete Autobazár roka. Veľmi teda oceňujem a podporujem orientáciu nového Managing Directora smerom k zákazníkom a verím, že bude pre našu spoločnosť veľkým prínosom,“ povedala Karolína Topolová.
Skupina AAA AUTO pôsobí na trhu už 24 rokov. Prevádzkuje sieť viac ako 40 pobočiek v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku a v Maďarsku. Počas svojej existencie už obslúžila vyše 1,75 mil. zákazníkov. Auditované výnosy skupiny v roku 2014 predstavovali 437 mil. eur., firma predala 63 613 áut. Skupina predá ročne vyše 63 000 vozidiel a je tak najväčším predajcom ojazdených áut v strednej a východnej Európe. Od roku 2012 predáva vozidlá tiež pod obnovenou značkou Mototechna, pod ktorú sústredila ponuku "zánovných" automobilov. Značka AAA AUTO sa podľa štúdie agentúry Ogilvy & Mather umiestnila medzi desiatimi najlepšími českými značkami po novembri 1989. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-poľský investičný fond Abris Capital Partners. Od polovice roka 2016 je spoločnosť AAA AUTO platinovým partnerom Slovenského futbalového zväzu. Verejnosť zvolila spoločnosť i v tomto roku najlepším predajcom ojařených automobilov v ankete Autobazár roka.
|