Tlačové správy

2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017

Q1 | Q2 | Q3 | Q4

2017

1 2 3 4 5  >
Trh jazdeniek očakáva premiéry autosalónu vo Frankfurte, novinky rýchlo zamieria aj do bazárov
12. september 2017
Trh jazdeniek očakáva premiéry autosalónu vo Frankfurte, novinky rýchlo zamieria aj do bazárov
Dnes sa oficiálne otvára najvýznamnejší autosalón v Európe, na ktorom automobilky vždy v nepárnych rokoch skladajú účty z toho, čo robili v posledných dvoch rokoch, a predstavujú svoje novinky na ďalšiu sezónu. Tento rok je síce účasť na veľtrhu IAA vo Frankfurte nad Mohanom o niečo skromnejšia ako pri poslednom ročníku, napriek tomu sa k nemu upína pozornosť všetkých profesionálnych aj laických záujemcov o automobilovú techniku a jej najnovší vývoj.

Nepodceňte ošetrenie auta po lete
31. august 2017
Nepodceňte ošetrenie auta po lete
Vysoké teploty, ktoré nás počas leta pekne vytrápili mohli zanechať stopy aj na našich autách. Väčšina z nás vie, že s koncom zimy je potreba automobil ošetriť, no už menšia časť tuší, že by sa oň mala postarať aj po poklese vysokých letných teplôt. Pri horúčavách trpí nielen lak, ale prakticky všetky časti vozidla od strechy až po pneumatiky.

Marketing AAA AUTO povedie Daniel Šturm
31. august 2017
Marketing AAA AUTO povedie Daniel Šturm
Pozície riaditeľa marketingu skupiny AAA AUTO sa ujal Daniel Šturm. Vo svojej funkcii bude zodpovedný za kompletnú marketingovú a reklamnú stratégiu firmy na Slovensku, v Čechách, v Poľsku a Maďarsku. Zameria sa pritom na posilnenie pokračujúcej medzinárodnej expanzie firmy, ale tiež na rast značky zánovných áut Mototechna. Na pozícii šéfa marketingu najväčšieho predajcu ojazdených vozidiel na Slovensku Daniel Šturm nahradil Jana Dobiáša.

Vernosť k značke na Slovensku u jazdeniek nefrčí
23. august 2017
Vernosť k značke na Slovensku u jazdeniek nefrčí
V zahraničí, hlavne v Spojených štátoch alebo vo Veľkej Británii sú vernosťou jednej konkrétnej značke povestní. Nedávno bol napríklad zverejnený prípad, kedy si istý pán Hodson z juhozápadného Anglicka kúpil už 14. vozidlo značky Mitsubishi za posledných 38 rokov. Na Slovensku to je s vernosťou výrobcovi o poznanie vlažnejšie.

Už aj seniori presadajú do SUV a uprednostňujú modernejšiu výbavu
15. august 2017
Už aj seniori presadajú do SUV a uprednostňujú modernejšiu výbavu
Moderné technológie dokážu riadenie vozidla výrazne zjednodušiť a zvýšiť bezpečnosť jazdy. Seniori sa však k k takýmto novým výdobytkom techniky často stavajú s rezervou. Akési zaužívané pravidlo, že seniori nemajú radi veľké autá s modernými technológiami a kupujú tzv. holé autá s minimom výbavy sa začína meniť.

Značka už nie je rozhodujúca, pri výbere jazdenky hrajú dôležitú úlohu iné parametre
8. august 2017
Značka už nie je rozhodujúca, pri výbere jazdenky hrajú dôležitú úlohu iné parametre
Nič nie je ako v minulosti, ani vernosť vodičov jednej značke. Štatistiky potvrdzujú, že s čestnou výnimkou značky Škoda, vodiči dnes už necítia takú spriaznenosť so „svojou“ značkou automobilu ako to bolo ešte pred niekoľkými rokmi. Navyše, stále pribúda viac vodičov, pre ktorých značka nehrá vôbec žiadnu úlohu. Ide predovšetkým o zástupcov mladších ročníkov. Tento trend začína registrovať aj spoločnosť AAA AUTO u ojazdených vozidiel.

Jazdenky inzerované na Slovensku sú najzachovalejšie v celom regióne V4
4. august 2017
Jazdenky inzerované na Slovensku sú najzachovalejšie v celom regióne V4
Jazdené autá inzerované v Slovenskej republike sú v porovnaní so susednými krajinami – Českom, Maďarskom a Poľskom najmladšie a majú najmenej najazdených kilometrov. Kým u nás má inzerované auto v priemere niečo cez 8 rokov, v Poľsku je to skoro 11. Priemerná cena inzerovaných jazdeniek na Slovensku bola júli 13 585 eur. Vyplýva to z pravidelnej analýzy spoločnosti AAA AUTO, ktorá trh s ojazdenými automobilmi kontinuálne monitoruje a vykonáva jeho hodnotenie.

Člen skupiny Gladiátor si kúpil Mini Coopera v AAA AUTO
3. august 2017
Člen skupiny Gladiátor si kúpil Mini Coopera v AAA AUTO

Lekárničky od AAA AUTO pomáhajú potrebným
25. júl 2017
Lekárničky od AAA AUTO pomáhajú potrebným
Exspirované lekárničky, ktoré v januári 2017 darovala spoločnosť AAA AUTO Maltézskej pomoci Slovensko, našli svoje využitie. Pomáhali pri ošetrovaní ľudí bez domova. Spolupráca pokračuje ďalej. V minulom mesiaci predajca ojazdených automobilov odovzdal ďalšie lekárničky.

Pred 25 rokmi musela byť jazdenka zo západu, dnes sú hitom zánovné autá od našich susedov
20. júl 2017
Pred 25 rokmi musela byť jazdenka zo západu, dnes sú hitom zánovné autá od našich susedov
Novodobý trh s ojazdenými autami má za sebou takmer tridsaťročnú históriu, v priebehu ktorej prešiel dramatickou premenou. Zatiaľ čo na začiatku 90. rokov boli zákazníci lační po akomkoľvek zahraničnom automobile prakticky bez ohľadu na jeho vek a stav, dnes požadujú čo najmladšie vozidlá, a to od našich susedov, a kompletný balíček doplnkových služieb. Vývoj od porevolučného hladového dopytu až po štandardný európsky trh výborne dokumentujú štatistiky najväčšieho predajcu ojazdených automobilov AAA AUTO, ktorý za 25 rokov od svojho založenia v Čechách obslúžil vo všetkých štyroch krajinách, kde pôsobí, už viac ako 1,9 milióna zákazníkov.



Vyhrajte tablet
Vyhľadávajte stlačením klávesu Enter.
0800 100 100denne od 8:00 do 21:00
Pri poskytovaní našich služieb nám pomáhajú súbory cookie. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte. Viac informácií