AAA AUTO založilo inovačné laboratórium, ktoré rozšíri služby zákazníkom

 Cieľom je zlepšiť komfort výkupu a predaja vozidiel vrátane interných procesov

 

Skupina AAA AUTO, ktorá v minulom roku zobchodovala v strednej Európe 75 400 automobilov, chce priniesť zákazníkom väčší komfort pri nákupe a predaji vozidiel prostredníctvom inovácií. Program zjednotí pod hlavičku inovačného laboratória AuresLab.

„Chceme byť zákazníkmi vnímaní ako najinovatívnejšia firma vo svojom odbore v strednej Európe. Už dávno nie sme spoločnosť, obchodujúca iba s automobilmi, ale sme tiež softvérová a technologická firma, ktorá je vždy o krok dopredu pred zvyškom trhu. Preto sme sa rozhodli pre zavádzanie inovácií, ktoré doteraz prebiehalo trocha roztrieštene, vytvoriť inovačné laboratórium, ktoré ich bude zastrešovať a uvádzať do praxe, a to pod názvom AuresLab. Cieľom je  získať ďalších zákazníkov z peer-to-peer trhu a z trhu nových vozidiel. Chceme tým dosiahnuť  zásadné zvýšenie komfortu pri nákupe a predaji a tiež širší záber našich podnikateľských aktivít,“ uviedla generálna riaditeľka medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO Karolína Topolová. Názov laboratória vychádza z anglických slov AUtomotive REtail Systems. AuresLab bude fungovať ako značka spoločnosti Aures Laboratories s. r. o., ktorá je súčasťou skupiny AAA AUTO.

„Inovácie sa budú týkať celej skupiny, od výkupu, predaja, finančných služieb, marketingu, popredajného servisu, až k interným systémom riadenia, ktorých dopad zákazníci pocítia,“ povedal prevádzkový riaditeľ AAA AUTO Petr Vaněček, do ktorého kompetencií novo spadajú inovácie v rámci celej skupiny. „V tomto roku vynaložíme na projekty riadené inovačným laboratóriom AuresLab až 10 miliónov eur, do roku 2020 to môže byť až štyridsať miliónov,“ dodal Petr Vaněček. Pripomenul, že AAA AUTO sa od konkurencie od začiatku odlišovalo hlavne vďaka inováciám. „Inovatívny bol už samotný biznis model výkupu vozidiel za hotovosť priamo do nášho vlastníctva, s ktorým sme prišli už na začiatku pred dvadsiatimi piatimi rokmi. Nasledovali ďalšie prvenstvá, ako napríklad vytvorenie zákazníckeho call centra či využitie internetu ako významného nástroja podpory predaja a výkupu. Z poslednej doby to je rozšírenie prezentácie ponuky vozidiel na Facebook, prepojenie navigácie na naše pobočky s mapami spoločnosti Google, či pilotná prevádzka identifikácie vozidiel pre zákazníkov pomocou QR kódov v Českej republike, odkiaľ sa QR kódy budú postupne rozširovať aj do ďalších krajín,“ uviedol Petr Vaněček.

Výkonným riaditeľom AuresLabu bol menovaný Stanislav Gálik, ktorý v skupine doteraz pôsobil ako strategický poradca pre rozvoj značky Mototechna. Stanislav Gálik, ktorý doteraz okrem poradenstva pre značku Mototechna pôsobil tiež na pozícii konzultanta pre inovácie v rámci Českej sporiteľne, je v odbore start-up projektov a inovácií už skúseným manažérom. V minulosti založil a následne úspešne predal módnu značku Galard a spoluzakladal inovačné centrum Unifer.

„Naším cieľom je prinášať novinky, ktoré nám umožnia lepšie a rýchlejšie slúžiť  zákazníkom. V súčasnosti ponúkame firmám softvérové inovatívne produkty, ako algoritmizované oceňovanie áut podľa tržných trendov či robota, ktorý automaticky zhromažďuje biznisové príležitosti z internetu,“ vysvetlil Gálik. AuresLab bude prichádzať s inováciami buď sám, alebo v spolupráci s jednotlivými divíziami či oddeleniami firmy. „Budeme nápady zhromažďovať, vyhodnocovať ich realizovateľnosť a prínos pre zákazníkov, rozvíjať ich a uvádzať do praxe. Po pilotnej fáze ich odovzdáme príslušnej divízii alebo oddeleniu, aby ich plne zaintegrovali do služieb a produktov pre klientov,“ uzatvorila Karolína Topolová.

Zlatá karta_logo AAA Skupina AAA AUTO pôsobí na trhu už 26 rokov. Prevádzkuje sieť viac ako 40 pobočiek v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku a v Maďarsku. Počas svojej existencie už obslúžila vyše 2 mil. zákazníkov. Skupina predá ročne viac ako 75 000 vozidiel a je tak najväčším predajcom ojazdených áut v strednej a východnej Európe. Predáva tiež zánovné vozidlá pod obnovenou značkou Mototechna, pod ktorú sústredila ponuku "zánovných" automobilov. Verejnosť zvolila spoločnosť najlepším predajcom ojazdených automobilov v ankete Autobazár roka 2016. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-poľský investičný fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna sú oficiálnym partnerom Slovenského futbalového zväzu.

 

  




Vážime si vášho
súkromie

Súbory cookie sa používajú na ukladanie vašich nastavení a preferencií, analýzu prevádzky na našich stránkach, zabezpečenie funkcií sociálnych médií a personalizáciu obsahu a reklám. Informácie o používaní našich stránok zdieľame aj s našimi partnermi z oblasti sociálnych médií, reklamy a analýzy. Udeľujete svoj súhlas spoločnosti AUTOCENTRUM AAA AUTO a.s. Viac informácií nájdete v našich Zásadách používania súborov cookie.

Spravovať cookies

Zásady ochrany osobných údajov

Tento web používa súbory cookie na zlepšenie vášho zážitku pri prehliadaní webom. Z týchto súborov cookie sú súbory cookie, ktoré sú kategorizované podľa potreby, uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné pre fungovanie základných funkcií webu.

Používame tiež súbory cookie tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať a porozumieť tomu, ako tento web používate, na ukladanie užívateľských preferencií a poskytovanie obsahu a reklám, ktoré sú pre vás relevantné. Tieto súbory cookie budú vo vašom prehliadači uložené iba s vaším súhlasom. Máte tiež možnosť odhlásiť sa z týchto súborov cookie. Ale odhlásenie niektorých z týchto súborov cookie môže mať vplyv na váš zážitok z prezerania. Ďalšie informácie nájdete v našich Zásadách používania súborov cookie.


Nutné Vždy aktívny

Nevyhnutné súbory cookie sú kľúčové pre základné funkcie webu a web bez nich nebude fungovať zamýšľaným spôsobom. Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné údaje.


Funkčné

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.


Analytické

Analytické súbory cookie sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webom. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitého opustenia, zdroji návštevnosti atď.


Marketingové

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručovanie návštevníkov prispôsobenými reklamami na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu účinnosti reklamnej kampane.



Zrušiť

Momentálne je online 49 odborníkov. Volajte denne 8:00 - 21:00 Zavolajte mi
Google hodnotenie   4,5
Najlepšie hodnotený
predajca ojazdených vozidiel
na Slovensku.

S priemerným hodnotením
zákazníkov všetkých našich
pobočiek 4,5 hviezdičky.