Jedno z najmodernejších európskych kontaktných centier AURES Holdings ročne odbaví vyše dvoch miliónov hovorov a úspech v súťaži je darčekom k jeho 25. výročiu
Call centrum AAA AUTO založila v roku 1998 súčasná generálna riaditeľka skupiny AURES Holdings Karolína Topolová s iba piatimi zamestnancami a rozpočtom vyše 120 tisíc eur. Z call centra postupne vyrástlo moderné kontaktné centrum, ktoré využíva umelú inteligenciu, zamestnáva 250 operátorov a ročne odbaví až 2 100 000 prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov. Kontaktné centrum sa dostalo medzi finalistov uznávanej súťaže European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSAs). Tento úspech je často ocenenými prirovnávaný k „nominácii na Oscara“.
Kontaktné centrum AURES Holdings zastrešuje obchody pod značkami AAA AUTO, Mototechna a Driverama. Má 250 zamestnancov a 3 pobočky, ktoré ročne odbavia 2 100 000 hovorov. Za 25 rokov spoločnosť odbavila 6,5 milióna prichádzajúcich a 17 miliónov odchádzajúcich hovorov. „Naše kontaktné centrum priemerne dosahuje päťdesiatštyri percentný podiel na predaji a šesť a tridsať percentný na výkupe celej skupiny AURES Holdings, ktorá ročne predá vyše deväťdesiat tisíc automobilov. Som veľmi pyšná na všetkých kolegov, ktorí stoja za súčasnými úspechmi. Byť medzi finalistami takejto súťaže je pre nás veľkým uznaním,“ oceňuje generálna riaditeľka Karolína Topolová svojich kolegov z AURES Holdings.
Súťaž European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSAs) je najdlhšie trvajúcim a najväčším programom udeľovania cien v európskom odvetví kontaktných centier. Súťaž oceňuje organizácie v celej Európe, ktoré sú špičkou v poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom. Dôležitým kritériom pre hodnotenie odbornej poroty sú inovatívne nástroje na zlepšenie zákazníckej skúsenosti, práce s ľuďmi i výsledky, ktoré jednotlivé call centrá majú na dopad obchodnej činnosti svojich spoločností. 23. ročník sa konal v Londýne aj za účasti zástupcov AURES Holdings. „Byť súčasťou komunity najlepších európskych kontaktných centier v tri a tridsiatich krajinách je pre našu spoločnosť poctou a odmenou pre všetkých mojich kolegov, ktorým by som týmto rád poďakoval za skvelú prácu, ktorú každým dňom odvádza,“ posiela uznanie svojim kolegom Petr Havel, riaditeľ Kontaktného centra pre značky AAA AUTO, Mototechna a Driverama.