Marketing AAA AUTO povedie Daniel Šturm

 Pozície riaditeľa marketingu skupiny AAA AUTO sa ujal Daniel Šturm. Vo svojej funkcii bude zodpovedný za kompletnú marketingovú a reklamnú stratégiu firmy na Slovensku, v Čechách, v Poľsku a Maďarsku. Zameria sa pritom na posilnenie pokračujúcej medzinárodnej expanzie firmy, ale tiež na rast značky zánovných áut Mototechna. Na pozícii šéfa marketingu najväčšieho predajcu ojazdených vozidiel na Slovensku Daniel Šturm nahradil Jana Dobiáša.

Daniel Šturm má mnohoročné skúsenosti v medzinárodných štruktúrach firiem. Úspešne riadil projekty uvedenia produktov na trh alebo tiež spustenie rôznych internetových služieb. Pred svojim nástupom do AAA AUTO zastával Šturm množstvo vedúcich pozícií v marketingu a obchode. Pôsobil ako dlhoročný riaditeľ marketingu Českej sporiteľne, následne riadil marketing spoločnosti Home Credit v Českej republike a na Slovensku. Pracoval tiež na riadiacich pozíciách v spoločnostiach Stratosféra a Inzertmedia.

„Marketing AAA Auto je pre každého marketéra obrovská výzva. Geografická rozľahlosť od Česka, Slovenska, Poľska až po Maďarsko, brandová komplexnosť troch nezávislých značiek Mototechny, AAA AUTO a Auto Diskont, výrazná dôležitosť finančných služieb a v neposlednom rade nutnosť podporovať sieť desiatok pobočiek, robí z marketingovej stratégie veľmi komplexnú výzvu. Prichádzam do spoločnosti s cieľom podporiť ďalšiu medzinárodnú expanziu, dať značke Mototechna výraznú pozíciu najväčšieho predajcu v segmente zánovných vozidiel a hlavne udržať a zvýšiť rast z minulých rokov,“ uviedol k svojmu menovaniu Daniel Šturm.

AAA AUTO je najväčším stredoeurópskym obchodníkom s ojazdenými automobilmi. Spoločnosť tento rok oslavuje 25. výročie svojho vzniku. Ročne AAA AUTO predá cez 70 tisíc ojazdených vozidiel a v priebehu septembra sa chystá privítať už svojho dvojmiliónteho zákazníka.

 

 

logo lopta Skupina AAA AUTO pôsobí na trhu už 25 rokov. Prevádzkuje sieť viac ako 40 pobočiek v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku a v Maďarsku. Počas svojej existencie už obslúžila vyše 1,9 mil. zákazníkov. Skupina predá ročne takmer 70 000 vozidiel a je tak najväčším predajcom ojazdených áut v strednej a východnej Európe. Predáva tiž zánovné vozidlá pod obnovenou značkou Mototechna, pod ktorú sústredila ponuku "zánovných" automobilov. Verejnosť zvolila spoločnosť už druhý krát najlepším predajcom ojazdených automobilov v ankete Autobazár roka 2016. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-poľský investičný fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna sú oficiálnym partnerom Slovenského futbalového zväzu.

 

                  

 




Vážime si vášho
súkromie

Aby pre vás bolo prezeranie našich stránok čo najpohodlnejšie, využívame súbory cookies. Cookies nám slúžia na zlepšovanie našich služieb a zároveň vám vďaka nim dokážeme lepšie ponúknuť obsah, ktorý pre vás môže byť zaujímavý a užitočný.

Spravovať cookies

Zásady ochrany osobných údajov

Tento web používa súbory cookie na zlepšenie vášho zážitku pri prehliadaní webom. Z týchto súborov cookie sú súbory cookie, ktoré sú kategorizované podľa potreby, uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné pre fungovanie základných funkcií webu.

Používame tiež súbory cookie tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať a porozumieť tomu, ako tento web používate, na ukladanie užívateľských preferencií a poskytovanie obsahu a reklám, ktoré sú pre vás relevantné. Tieto súbory cookie budú vo vašom prehliadači uložené iba s vaším súhlasom. Máte tiež možnosť odhlásiť sa z týchto súborov cookie. Ale odhlásenie niektorých z týchto súborov cookie môže mať vplyv na váš zážitok z prezerania. Ďalšie informácie nájdete v našich Zásadách používania súborov cookie.


Nutné Vždy aktívny

Nevyhnutné súbory cookie sú kľúčové pre základné funkcie webu a web bez nich nebude fungovať zamýšľaným spôsobom. Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné údaje.


Funkčné

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.


Analytické

Analytické súbory cookie sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webom. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitého opustenia, zdroji návštevnosti atď.


Marketingové

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručovanie návštevníkov prispôsobenými reklamami na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu účinnosti reklamnej kampane.



Zrušiť

Momentálne je online 50 odborníkov. Volajte denne 8:00 - 21:00 Zavolajte mi
ONLINE PREDAJ
Kúpte svoj nový voz
rýchlo a jednoducho
ONLINE
  • Doprava zdarma
    Voz Vám doručíme až domov
  • 14 dní na vrátenie vozidla
    Pohodlne a bezpečne, jasný pôvod i histórie vozidla
Ponuka vozidiel