Pozície riaditeľa marketingu skupiny AAA AUTO sa ujal Daniel Šturm. Vo svojej funkcii bude zodpovedný za kompletnú marketingovú a reklamnú stratégiu firmy na Slovensku, v Čechách, v Poľsku a Maďarsku. Zameria sa pritom na posilnenie pokračujúcej medzinárodnej expanzie firmy, ale tiež na rast značky zánovných áut Mototechna. Na pozícii šéfa marketingu najväčšieho predajcu ojazdených vozidiel na Slovensku Daniel Šturm nahradil Jana Dobiáša.
Daniel Šturm má mnohoročné skúsenosti v medzinárodných štruktúrach firiem. Úspešne riadil projekty uvedenia produktov na trh alebo tiež spustenie rôznych internetových služieb. Pred svojim nástupom do AAA AUTO zastával Šturm množstvo vedúcich pozícií v marketingu a obchode. Pôsobil ako dlhoročný riaditeľ marketingu Českej sporiteľne, následne riadil marketing spoločnosti Home Credit v Českej republike a na Slovensku. Pracoval tiež na riadiacich pozíciách v spoločnostiach Stratosféra a Inzertmedia.
„Marketing AAA Auto je pre každého marketéra obrovská výzva. Geografická rozľahlosť od Česka, Slovenska, Poľska až po Maďarsko, brandová komplexnosť troch nezávislých značiek Mototechny, AAA AUTO a Auto Diskont, výrazná dôležitosť finančných služieb a v neposlednom rade nutnosť podporovať sieť desiatok pobočiek, robí z marketingovej stratégie veľmi komplexnú výzvu. Prichádzam do spoločnosti s cieľom podporiť ďalšiu medzinárodnú expanziu, dať značke Mototechna výraznú pozíciu najväčšieho predajcu v segmente zánovných vozidiel a hlavne udržať a zvýšiť rast z minulých rokov,“ uviedol k svojmu menovaniu Daniel Šturm.
AAA AUTO je najväčším stredoeurópskym obchodníkom s ojazdenými automobilmi. Spoločnosť tento rok oslavuje 25. výročie svojho vzniku. Ročne AAA AUTO predá cez 70 tisíc ojazdených vozidiel a v priebehu septembra sa chystá privítať už svojho dvojmiliónteho zákazníka.
Skupina AAA AUTO pôsobí na trhu už 25 rokov. Prevádzkuje sieť viac ako 40 pobočiek v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku a v Maďarsku. Počas svojej existencie už obslúžila vyše 1,9 mil. zákazníkov. Skupina predá ročne takmer 70 000 vozidiel a je tak najväčším predajcom ojazdených áut v strednej a východnej Európe. Predáva tiž zánovné vozidlá pod obnovenou značkou Mototechna, pod ktorú sústredila ponuku "zánovných" automobilov. Verejnosť zvolila spoločnosť už druhý krát najlepším predajcom ojazdených automobilov v ankete Autobazár roka 2016. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-poľský investičný fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna sú oficiálnym partnerom Slovenského futbalového zväzu. |