Vyhľadávanie vozidiel v ponuke AAA AUTO si počas prvého týždňa stiahlo päť tisíc užívateľov
Bratislava 19. februára 2014 – Modernú mobilnú aplikáciu s najväčším výberom vozidiel v strednej Európe si môžu majitelia chytrých telefónov stiahnuť už od minulého utorka, a to úplne zadarmo. Používateľ si v prehľadnom rozhraní môže vyberať z kompletnej ponuky AAA AUTO v troch krajinách, ktorá aktuálne obsahuje viac ako sedem tisíc vozidiel v Českej republike, tri tisíc na Slovensku a päť stoviek v Ruskej federácii. Aplikácia je určená pre operačné systémy iOS a Android.
Počas prvého týždňa si aplikáciu stiahlo viac než päť tisíc používateľov. Z hľadiska návštevnosti webových stránok a inzertných pozícií na trhoch, kde autocetrum pôsobí, je AAA AUTO jedným z najväčších hráčov na poli digitálneho marketingu. „Pravidelne sledujeme trendy a implementujeme najnovšie technológie. Aplikáciou by sme radi uľahčili našim zákazníkom jednoduchý výber auta z ktoréhokoľvek miesta,“ uvádza generálna riaditeľka AAA AUTO, Karolína Topolová.
Aplikácia AAA AUTO ponúka 5 jazykových mutácií a pri prvom spustení otvorí užívateľovi krátkeho sprievodcu, ktorý ho v 4 krokoch informuje o kľúčových funkciách a vlastnostiach programu. Tou najzákladnejšou je, samozrejme, výber vozidla podľa špecifických parametrov, ktorý korešponduje s vyhľadávaním prostredníctvom internetových stránok. Zákazník si tu pomocou jednoducho nastaviteľných filtrov môže zvoliť vek vozidla, počet najazdených kilometrov, cenu, výbavu atď.
Príjemnú funkciu ponúka tzv. Parkovisko. Tu si môže zákazník dočasne „zaparkovať“ automobily, ktoré ho pri výbere upútajú. Parkovisko symbolizuje zoznam obľúbených vozidiel. Hlavnou výhodou Parkoviska je možnosť prehliadať si obľúbené autá v off-line režime, teda bez nutnosti internetového pripojenia. Podobne, ako pri vyhľadávaní na internete, aj tu má zákazník k dispozícii rozsiahlu fotogalériu, vrátane podrobných informácií o nájdenom vozidle, prehľad akciových ponúk, zliav a bonusov, kalkulačku splátok a možnosť jednoduchej nezáväznej rezervácie. Ďalšou užitočnou funkciou je ocenenie vlastného auta, ktoré má zákazník záujem predať. Po zadaní parametrov pošle aplikácia klientovi rýchly a reálny odhad predajnej ceny.
„Od aplikácie si vďaka zlepšeniu užívateľského komfortu výberu áut na mobilnom zariadení sľubujeme predovšetkým vyššiu spokojnosť zákazníkov s našimi službami a v nasledujúcej verzii aj poskytovanie nových služieb s pridanou hodnotou,“ upresňuje plány do budúcnosti Karolína Topolová. Aplikácia ponúka v súčasnej verzii bohatý výber parametrov a funkcií. Nasledujúce verzie programu budú optimalizované pre tablety. Používatelia budú mať tiež možnosť využiť nové funkcie vrátane podrobnejších recenzií jednotlivých vozidiel. Zákazník bude mať ďalej možnosť nastaviť si „vysnívané auto“ a aplikácia ho potom sama upozorní, kedy bude mať autocetrum AAA AUTO taký automobil k dispozícii.
Z monitoringu vyplýva, že doba zotrvania aplikácii sa od spustenia zvýšila o 50 %. Rovnakým pomerom sa zvýšil počet navštívených stránok. Od spustenia už tretina všetkých mobilných prístupov prebieha cez aplikáciu. Z celkového počtu 5 000 stiahnutí pripadá 56 % na Českú republiku, 34 % na Slovensko a 3,8 % Rusko. Značkám smartfónov so stiahnutou aplikáciou dominuje so 40 % Samsung. Okolo desiatich percent sa pohybujú značky HTC, Sony a Apple. Developerom programu je firma UlikeIT, ktorá sa špecializuje na vývoj webových a mobilných aplikácií. Pri tvorbe vsadila na prehľadnosť a pohodlnú a jednoduchú ovládateľnosť.
Kontakt:
Lucia Lakyová
PR Špecialista
AAA Auto Group N.V.
Tel.: +420 283 068 232
GSM: +420 734 395 143
E-mail: lucia.lakyova@aaaauto.cz
Skupina AAA AUTO pôsobí na trhu už 22 rokov. Prevádzkuje sieť 33 pobočiek v Českej republike, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Počas svojej existencie už obslúžila vyše 1,4 mil. zákazníkov. Auditované výnosy skupiny v roku 2012 predstavovali 336 mil. eur. V roku 2013 AAA AUTO predalo spolu 56 648 vozidiel, z toho 38 297 v ČR, 15 896 na Slovensku a 2 455 na ruskom trhu. Spoločnosť predáva vozidlá tiež pod staronovou značkou Mototechna, pod ktorú v Českej aj Slovenskej republike sústredila ponuku „zánovných“ automobilov. Značka AAA AUTO sa v rámci štúdie agentúry Ogilvy & Mater z jesene roku 2013 umiestnila medzi desiatimi najlepšími českými značkami po novembri 1989.








