Výber ojazdených vozidiel sa rýchlo presúva na chytré mobilné telefóny a tablety

Bratislava, 10. februára 2015 V roku 2014 zaznamenali webové a mobilné stránky skupiny AAA AUTO vyše 45 miliónov návštev. Žiadny iný spôsob výberu ojazdených automobilov na webe teraz nerastie tak rýchlo, ako vyhľadávanie prostredníctvom chytrých mobilných telefónov a tabletov. V minulom roku zaznamenalo AAA AUTO nárast tohto spôsobu vyhľadávania v desiatkach percent.

 

„Z minuloročných 45 miliónov návštev na našich weboch bolo 1,2 miliónov z mobilných telefónov, čo predstavuje 50 %-ný nárast v porovnaní s rokom 2013. Z tabletov sme zaznamenali 940 000 návštev, čo je oproti roku 2013 dokonca o 70 % viac,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová.

 

Mobilnú aplikáciu AAA AUTO, ktorú najväčší stredoeurópsky predajca ojazdených automobilov spustil presne pred rokom, si už stiahlo 70 000 užívateľov chytrých mobilných telefónov s operačnými systémami Android a iOS. „Medzimesačný rast počtu stiahnutí je v súčasnosti na úrovni zhruba 10 %,“ uviedla Karolína Topolová. Štatistiky a súvisiaci telefonický prieskum medzi zákazníkmi ukazujú, že si záujemcovia o kúpu vozidla sťahujú aplikáciu vždy, keď aktuálne riešia zaobstaranie nového vozidla. „Zákazníci si často sťahujú našu aplikáciu napríklad počas návštevy nášho autocentra, aby sa zoznámili s celou našou ponukou alebo pri výbere vozidla u konkurencii, aby porovnali ceny, ponuku alebo podmienky financovania,“ povedala Karolína Topolová.

 

Najviac rezervovanými vozidlami prostredníctvom webových a mobilných formulárov boli autá Škoda Octavia, Škoda Fabia, Ford Focus, VW Passat. „V porovnaní s rokom 2013 sa o 50 % zvýšil záujem o Hyundai i30, rovnaký nárast je vidieť pri modeloch Renault Traffic a Škoda Yeti. Ešte vyšší počet rezervácií zaznamenali autá Hyundai i20 - 55 % a Fiat Doblo, kde sa záujem zvýšil dokonca o 69 %,“ dodala Karolína Topolová.

 
 
 

Logo      Skupina AAA AUTO pôsobí na trhu už 23 rokov. Prevádzkuje sieť 34 pobočiek v Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku. Počas svojej existencie už obslúžila vyše 1,6 mil. zákazníkov. Auditované výnosy skupiny v roku 2013 predstavovali 379 mil. eur. V roku 2014 firma predala 63 613 áut. Spoločnosť  od roku 2012 predáva vozidlá tiež pod staronovou značkou Mototechna, pod ktorú v Českej aj Slovenskej republike sústredila ponuku „zánovných“ automobilov. V apríli 2014 Mototechna začala predávať luxusné vozidlá v novom segmente Mototechna Premium. Značka AAA AUTO sa v rámci štúdie agentúry Ogilvy & Mater z jesene roku 2013 umiestnila medzi desiatimi najlepšími českými značkami po novembri 1989. Skupinu AAA AUTO koncom roka 2014 prevzal britsko-poľský investičný fond Abris.

 

Kontakt:

Lucia Lakyová
PR Špecialista
AAA Auto Group N.V.
Tel.: +420 283 068 232  

GSM:  +420 734 395 143

  




Vážime si vášho
súkromie

Súbory cookie sa používajú na ukladanie vašich nastavení a preferencií, analýzu prevádzky na našich stránkach, zabezpečenie funkcií sociálnych médií a personalizáciu obsahu a reklám. Informácie o používaní našich stránok zdieľame aj s našimi partnermi z oblasti sociálnych médií, reklamy a analýzy. Udeľujete svoj súhlas spoločnosti AUTOCENTRUM AAA AUTO a.s. Viac informácií nájdete v našich Zásadách používania súborov cookie.

Spravovať cookies

Zásady ochrany osobných údajov

Tento web používa súbory cookie na zlepšenie vášho zážitku pri prehliadaní webom. Z týchto súborov cookie sú súbory cookie, ktoré sú kategorizované podľa potreby, uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné pre fungovanie základných funkcií webu.

Používame tiež súbory cookie tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať a porozumieť tomu, ako tento web používate, na ukladanie užívateľských preferencií a poskytovanie obsahu a reklám, ktoré sú pre vás relevantné. Tieto súbory cookie budú vo vašom prehliadači uložené iba s vaším súhlasom. Máte tiež možnosť odhlásiť sa z týchto súborov cookie. Ale odhlásenie niektorých z týchto súborov cookie môže mať vplyv na váš zážitok z prezerania. Ďalšie informácie nájdete v našich Zásadách používania súborov cookie.


Nutné Vždy aktívny

Nevyhnutné súbory cookie sú kľúčové pre základné funkcie webu a web bez nich nebude fungovať zamýšľaným spôsobom. Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné údaje.


Funkčné

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.


Analytické

Analytické súbory cookie sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webom. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitého opustenia, zdroji návštevnosti atď.


Marketingové

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručovanie návštevníkov prispôsobenými reklamami na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu účinnosti reklamnej kampane.



Zrušiť

Momentálne je online 53 odborníkov. Volajte denne 8:00 - 21:00 Zavolajte mi
Google hodnotenie   4,5
Najlepšie hodnotený
predajca ojazdených vozidiel
na Slovensku.

S priemerným hodnotením
zákazníkov všetkých našich
pobočiek 4,5 hviezdičky.