Bratislava, 10. februára 2015 – V roku 2014 zaznamenali webové a mobilné stránky skupiny AAA AUTO vyše 45 miliónov návštev. Žiadny iný spôsob výberu ojazdených automobilov na webe teraz nerastie tak rýchlo, ako vyhľadávanie prostredníctvom chytrých mobilných telefónov a tabletov. V minulom roku zaznamenalo AAA AUTO nárast tohto spôsobu vyhľadávania v desiatkach percent.
„Z minuloročných 45 miliónov návštev na našich weboch bolo 1,2 miliónov z mobilných telefónov, čo predstavuje 50 %-ný nárast v porovnaní s rokom 2013. Z tabletov sme zaznamenali 940 000 návštev, čo je oproti roku 2013 dokonca o 70 % viac,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová.
Mobilnú aplikáciu AAA AUTO, ktorú najväčší stredoeurópsky predajca ojazdených automobilov spustil presne pred rokom, si už stiahlo 70 000 užívateľov chytrých mobilných telefónov s operačnými systémami Android a iOS. „Medzimesačný rast počtu stiahnutí je v súčasnosti na úrovni zhruba 10 %,“ uviedla Karolína Topolová. Štatistiky a súvisiaci telefonický prieskum medzi zákazníkmi ukazujú, že si záujemcovia o kúpu vozidla sťahujú aplikáciu vždy, keď aktuálne riešia zaobstaranie nového vozidla. „Zákazníci si často sťahujú našu aplikáciu napríklad počas návštevy nášho autocentra, aby sa zoznámili s celou našou ponukou alebo pri výbere vozidla u konkurencii, aby porovnali ceny, ponuku alebo podmienky financovania,“ povedala Karolína Topolová.
Najviac rezervovanými vozidlami prostredníctvom webových a mobilných formulárov boli autá Škoda Octavia, Škoda Fabia, Ford Focus, VW Passat. „V porovnaní s rokom 2013 sa o 50 % zvýšil záujem o Hyundai i30, rovnaký nárast je vidieť pri modeloch Renault Traffic a Škoda Yeti. Ešte vyšší počet rezervácií zaznamenali autá Hyundai i20 - 55 % a Fiat Doblo, kde sa záujem zvýšil dokonca o 69 %,“ dodala Karolína Topolová.
|
Kontakt:
GSM: +420 734 395 143